Het 10e zoekt leden!

9 maart 2024 0:00

Harry

Heb je ooit gekorfbald, heb je kinderen op korfbal, of vind je het een leuke sport om eens te doen? Dit kan! Bij het 10e zijn wij op zoek naar nieuwe leden en instappen kan vanaf elk niveau.

Het 10e is een trainingsgroep van voornamelijk ouders met kinderen die op korfbal zitten. De groep varieert van geen korfbalervaring tot leden die wedstrijdkorfbal hebben gespeeld. Er is geen korfbalervaring nodig en de oefeningen zijn afwisselend met en zonder bal. De traingingen zijn op donderdagavond en worden door Margriet, Sylvia of een speler uit een seniorenteam verzorgd. Heb je interesse of wil je een keertje meetrainen? Neem dan contact op via de QR code op de foto, of vul het formuler in,   of via Martijn de Haan 0629175517. Trainingstijden donderdagavond: 20:00 tot 21:00 op het veld en van 20:30 tot 21:30 in de zaal (Grifthal).
Bron: TC